2010-05-04
 17:33:27

jag vet inte?

Ok, jag vet inte redigt varför jag skriver här för just nu är jag så otroligt arg, och på dåligt humör.

Vill såå mycket och känner mig instängd. känns inte som om jag bryr mig om något annat än mig själv, och det värsta är att jag känner och är medveten om det själv, trots det, så känns det som om jag inte kan göra något.

Aja, förövrigt har jag varit i skolan idag, iaf tills jag skulle till tandläkarn.
jag behöver musik tillbehör och  tatuerings-tillbehör. Jag behöver pengar till körkort och ja, jag blir bara ledsen på allt. Jag känner mig inte så snäll för tillfället. känns som om jag bör stänga in mig någonstans så att ingen drabbas av att jag blir arg på dem.

hoppas ni har bättre humör än jag. :/


Sofie
PUBLICERAT: 2010-05-04, 20:31:32 | URL: http://skis.blogg.se/

älskling :(

Jag finns här, föralltid?



Det kommer att ordna sig, allt kommer att ordna sig älskling. Jag lovar.



Du är det finaste jag har <333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: