2010-03-22
 21:59:38

Sometimes I like to be alone.

Tänk om man ändå hade någon som
försökte i sin omgivning.
Jag känner hur mitt liv faller tillbaka till något sämmre, och jag vet inte ens vad jag ska göra.
Ibland känns det inte ens som om någon skulle bry sig, eller nu mera så börjar det bli allt oftare.
Jag vet nog inget ting längre. Skolan rasar, du och jag rasar, allt rasar fan och jag vet inte hur jag ska ta mig upp till en bra nivå.
Jag vill ha sommar för första gången på flera år. Jag vet att allt låter så sjukt men så här är det.
Jag älskar dig Sofie, det ska du aldrig tvivla på. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta men ibland känns det bara som om du ger up mig, som om jag aldrig varit en del av ditt liv. Det gör ont.
Jag vet inte vad jag ska säga, för säger jag något så blir det fel.
Jag vet inte vad jag ska göra, för gör jag något så blir någon arg.
Jag vet bara inget ting.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: