2010-03-08
 21:51:19

omvandla?

Jaha, så var det nya dagar och nya tag. Vet inte vad som är felet direkt, men jag känner mig riktigt nere och allmänt trött på allt. Idag när man vaknade så blev det somna om lite i soffan i ca. 10 min - 15 min. Sedan raka vägen upp och ge Elliey mat och så blev det frukost vid datorn.. Började kolla på transformers oxå. Riktigt intressant. Hann dock inte se klart hela, men det gjorde jag så bra efter skolan. :) Både ettan och tvåan. 

  
Transformers                                                     Transformers - The Revenge Of The Fallen

Trodde från första börjana att dessa filmer inte va i min smak, men jag hade fel. Det va riktigt bra!
Lite fantasy, action, romans och en aning komedi oxå :) Riktigt bra blandning.
Ne, nu ska man väl snart ta och sova. Behöver ta mig en natt och verkligen sova ut. Imorgon har man juh en liten sovmorgon oxå.

Sov sött, och dröm om alla småkryp ni mött ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: