2010-07-26
 10:31:44

om du skulle fråga mig, skulle jag svara..

Igår blev en lyckad kväll tillslut, inget sova på balkongen eller så, men glass, lite godis, serie kollande och en film med Sis och Älsk det duger väl. ^^

Kollade bl.a.

Kick Ass
 

Trailer for Kick Ass



____________________________________________________________________

Pretty Little Liars

 
   

Trailer for Pretty Little Liars



ja det var vad jag hade för mig igåreftermiddag.
Och idag skulle det bli jobb, men ser ut att bli uppskjutet då det inte är något vidare bra väder för att måla.
Och jag tackar inte nej till en ledig dag till med älsk och Jonna (beroende på hur länge hon stannar).
Idag blir det väl mest att ta det lugnt annars, gå ut med lillskiten och laga lite mat senare. Lite film kanske också kläms in ^^

Hoppas förövrigt att ni får en superdag. PS. Filmen och serien är klart sevärda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: