2010-07-27
 22:11:04

ibland vet jag inte.

Känner att jag börjar bli duktig på att skriva lite nu ^^
igår blev det ganska mycket film och lite serie bl.a.

Filmen Flicka 2


Trailer för Flicka 2






Filmen The Last Song

   

Trailer for The Last Song






och lite avnitt från serien The Secret Life of The American Teenanger



Smakade även en ny smak av BEN & JERRY'S. De Smaker som blivit testade är än så länge dessa:
 
Jag rekomenderar dock inte Chocolate Macadamia om man inte gillar Macdamia nuts, fast det är juh ganska självklart. Men det jag ville säga va att jag gillade inte den så supermycket.
_____________________________________________________________________________________

Idag har det blivit förberedelser för jobb och sedan blev det till att ta ett dopp i varamon, fika lite på stranden och även lite sol och prat. Senare nu på eftermiddagen så har det blivit till att fixa inbjudningskort till älsklingens 20 års fest.



Sen får man juh inte glömma att när vi väl satt där och klippte och klistra så hittade vi en affisch på Taylor Launtner så vi bestämmde oss för att göra honom till veckans heting på våran köksvägg. xD

Resultat:

          

Får heller inte glömma säga världens mest roligaste replik, visst nu tänker ni säkert hur roligt var det? Men det var så himmla mycket roligare live än vad det bli att läsa.
Ungefär såhär lät det.

Jonna: ja men vi gör typ såhär istället.
Sofie: Hur då?
Jonna: (förklarar)
Sofie: Varför?
Jonna: Va? Ska jag behöva förklara allt för dig eller?!

Ikväll blir det till att äta lite glass som blev över från igår och en film.

Hoppas ni njöt av detta inlägg för nu blir det inget mer idag. ^^
ha en superkväll. :D




Sofie
PUBLICERAT: 2010-07-28, 09:01:09 | URL: http://skis.blogg.se/

jag älskar dig <3

ser fram emot att läsa fler inlägg nu när jag är hemma i hultsfred :D <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: