2010-07-24
 17:29:12

En långhelg

Tack för att du är min <3

Jag hopaps vrkligen du är lycklig med mig för jag behöver dig..

Mitt sommarlov har gått åt till att jobba och tjäna pengar till ett körkort förhoppningsvis.
Denna helg va den första helgen på länge som jag fått redigt ledigt och som ett plus på kanten började helgen redan i torsdags vid ca kl1 :)

Känns bra att få tillbringa den tid som finns över med älskling och lille john-john. <3
Massa mys med godis och tacos och lite så har oxå hunnits med. och igår var vi nere vid varamon med Sasha och john-john, blev dock inget badande.

Förövrigt har jag beställt en del från musikbörsen bla. ett mixerbord, 3 kablar, ett mickstativ, ett puffskydd,2 slutna hörlurar, och en diktafon.. varav diktafonen och ett par hörlurar är till älsklingen, fick bli en liten förskottspresent och sen när hon ska firas blir det något mer. <3




Ja förövrigt så blir det köttfärsås och mackaroner till mat och senare blir det lite choklad och film ^^

hoppas ni får en super kväll!  :)


Sofie
PUBLICERAT: 2010-07-25, 09:03:01 | URL: http://skis.blogg.se/

Tack älskling, du är världens underbaraste ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: