2010-02-24
 11:21:24

bättre sent än aldirg.

Idag blir en slappar-dag.. kanske blir att gå ut i all snö och leka lite.. ( bli barn igen xD )
Annars kanske jag ska ta och börja träna lite på glosor och ja, kolla igenom lite läxor. lovet börjar dra sig mot sitt slut och jag känner att läxorna prioriteras bort hela tiden. ><

måste bara nämna oxå att jag skriver detta inlägg endast för sofies skull.. för att inte vara någon trååkmåns.
Förövrigt har dagarna gått bara och jag och syster och bror har varit en del i stan och handlat lite kläder så nu har man laddat med nytt i garderoben, känns väligt skönt. för övrigt köpte jag oxå ett par skor o.o

japp , det va allt för mig iaf. kram hej.


Ämli
PUBLICERAT: 2010-02-24, 14:46:15 | URL: http://instngdflikka.bloggsida.se/

Tummen upp :D

^^

Hoppas du mår bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: