2010-12-14
 21:49:56

tänka sig vad som kan ske..

Har haft fullt upp med läxläsning m.m. Nu är den delen över för ett tag förutom ett prov på fredag.
Annars har dagarna nog bara rullat på, känner mig inte så kry just nu med sprängande huvudvärk och öm i halsen.
Hoppas bara det går över snart.

Igår blev det att åka till skolan och göra två prov sedan blev det att åka hem för mig.
Åkte sen till Sofie ett bra tag, sen åkte jag hem och sen senare på kvällen blev det att åka dit igen för att sova över hos älsk :)

Förövrigt kan jag ju säga att jag älskar att snön har hållt dig kvar, och jag gillar faktiskt när det är sådär otroligt kallt och när det kommer ännu mer snö. Hörde att det kanske skulle börja snöa i morgon och hålla på lite då och då till lördag. Kanske bara är något man hört ? O.o



             

Kan juh även nämna att i helgen blev det städjobb med pappa och Alá i Örebro.
Kändes faktiskt helt okej, fick juh även ett tillfälle att träna på prov som hafts denna vecka.




Hoppas ni får en bra ondsag. För det ska jag minsann försöka ha. Sen kan jag juh bara påpeka att snart är det faktiskt jul, Jag, Sis & Älsk ska juh fira "minijul" redan på söndag i helgen. :D Kuligt kuligt. Så på Lördag blir det att shoppa de sista julklapparna. ^^

Bye bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: