2010-12-05
 18:51:55

Nyformaterad dator!

Jaha, så har man nyformaterad dator ^^ känns bra! 
Och kan ju nämna att det är därför min uppdatering har varit lite slö på senare.. Har ju som sagt inte haft tillgång till bloggen, eller dator över huvudtaget.

Men nu ska jag försöka bättra mig! ^^ Kan bjuda på några videos som jag själv tycker är otroligt fräna & bra! =D 



Använder bara ljud med hjälp av munnen ;O


Bara ljud från mun & några glas.


Ljud från bara munnen.



I denna video får man se hur han lägger till varje ljud, AS GRYMM!
Ne nu får det ta och räcka. :P 

Annars har det inte hänt så mycket har handlat lite julklappar och varit över en del hos Älsk. Kanske även ska dit i kväll om det hinns med. (hoppas inte klockan blir för mycket.)
Nu hoppas jag maten är klar snart. Är otroligt hungrig, och framför allt sugen o.O
Ha en bra fortsatt söndag! ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: