2010-08-07
 13:00:05

rec

förberedelser och fixat inför firandet som vi hade igår, det är vad jag gjort.
Får ju inte glömma den otroligt sköna kväll jag spenderade med sis and älsk i torsdags.
Vi var på Skänninge marknad, vilket var en kväll värd att minnas, vi åkte mestadels ÅKATRAKTIONER, men en del handla blev det oxå, köpte bl.a. en tjocktröja som liknar en typ jacka, sen köpte jag strumpor :P och lite paket.

Firandet av älsklingens 20 års dag blev super planerar eventuelt även på att åka till liseberg med hela familjen, inklusive sofie, runt den 18 ungefär.

annars idag händer det nog inte så mycket, lite slappa och kanske handla? Lite film och något gott kanske, vad vet jag ? ^^

Aja hoppas ni har en superdag. här bjuder jag på lite bilder från tivolit på Skänninge marknaden. Och även lite bilder på min såkallade provisoriska lösning för att spela in och testa de nya sakerna jag köpt. ^^

                                                      TIVOLIT PÅ SKÄNNINGEMARKNADEN
                                  


  

                          
                            Älsk & Jonna.

                                ________________________________________


                                                    THE THINGS I BOUGHT

           

                   

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: