2010-08-03
 11:35:04

look how they are shining for you

vaknade av lillskiten som var hur nödig som helst. Sedan blev det damma och dammsuga lite snabbt.
Imorgon kommer älsklingen hem och då vill jag att det ska vara fräscht hemma. <3
Annars har det bara blivit att dega framför datorn, väntar på att tiden ska gå lite så att pappa kommer hem, så att vi kan dra oss in mot stan och fixa lite saker.

Förövrigt så har jag fått lite goda nyheter, lite kallelser och så, så på måndag blir det möte. Och så får man snart lite pengar oxå. så jag kan skriva in mig på körskolan och hämta ut lite paket som jag beställt.

Måste påpeka att John-John Har blivit himmla duktig nu, eller iaf lite. 
Han kan Sitt, ligg, hoppa, rulla runt och spela död (när man låtssas skjuter honom)  eller de två sista kan han iaf nästa helt. Sen är han även duktig på att gå fot ute, ibland vill säga. ^^ och så kan han vara hemma ett tag själv utan att yla och skälla :P aja, lite dukitg är han iaf, och jag tror han kommer bli en redigt bra vovvsing en dag. :)


Gammal bild på lillskiten precis när han kommit hem ungefär. ^^



Btw hoppas ni har en superdag allihop. Bye bye ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: