2009-10-04
 08:51:30

tänk vad som kan gå fel?

Jag älskar dig.. Men ibland tvivlar till och med du!

Ibland kan jag erkänna att jag inte är den bästa, men säg någon som är bra dygnet runt hela livet?
Jag kan erkänna att jag är frånvarande ibland, men vem är inte det om man känner sig ivägen och dålig.
Jag kan inte förklara alla mina negativa sidor men jag vet att dom finns.
Man kan inte bli älskad och omtyckt om man inte ger något själv.
Jag önskar vi kunde börja om för det är precis så det känns, allt är kaos och inget blir bra.
Jag vill ha en del saker som saknas, som jag behöver. Men jag vet att jag inte kan få det nu, inte än på flera år.

Förstå mig rätt annars bör du fråga vad jag menar.


Sofie
PUBLICERAT: 2009-10-06, 07:53:37 | URL: http://skis.blogg.se/

jag älskar ju dig, förlåt för allt.

för hela helgen och måndagen. Jag vill försöka få allt det här bra igen.. jag vill ju verkligen det.

Men jag vill se dig lycklig med..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: