2009-10-19
 19:20:22

som en fjäder blåste du bort.

Jag har svårt för att se vad som finns kvar av det som passerat..
Inget, eller hur? det finns inget kvar att hämta?
Du va en av dom som tog mig för den jag va, och du gillade mig verkligen, det kändes.
Allt känns så fejkat nu, så borttappat, så glömmt.

Du såg upp till mig, eller ni kanske man ska säga..
Är det jag som har blivt så dålig på sistonde eller är det ni som försvinner ?

Hur mycket vi än försöker få tillbaka det som en gång varit så bra, så kommer vi aldrig lyckas.
Titta bara på de som är äldre än du? Är de som de en gång varit?
I hela mänskligheten så ser du att ju äldre man blir ju mer förändrad blir du det finns inget hinder ingen återvändo.

Jag har försökt. Jag har försökt i hela mitt liv att vara bra för de som är omkring mig, även till de jag aldrig kännt.
Du kanske aldrig tror mig, men när jag säger att jag försöker och när jag förklarar hur jag känner så är det verkligen på riktigt.




jonna
PUBLICERAT: 2009-10-19, 23:46:19 | URL: http://domii.blogg.se/

Nettan.. jag förstår nog att du menar mig.. hur ska jag kunna föklara ? du är den bästa underbarste systern man kan ha och jag vet / antar att du verkliegn tvivlar på det och mig.. jag vill inte att vi ska va så här.. och du tycker att jag har förendrats men det gör vi alla om jag bara viste och kunde så önskade jag att jag kunde stanna, stanna i det ögonblicket då allt var som bäst.. det är då jag saknar tiden.. du tycker jag tar avstånd från er ? men jag vill inte tröttna på er ? det jag verkligen stör mig mest på är nog era bråk.. jag ser verkligen hur ledsen du blir och jag ser hur mycket jag önskade att jag kunde göra så att det slutade.. jag vill hjälpa men när det verkligen har börjat så dröjer det länge innan det slutar och det blir bara värre om jag lägger mig i ? du verkar så himla ledsen på sistonde,? jag vill hitta på saker med er.. inte bara gå ut och ta kort utan göra saker som vi gjorde förut jag vet att det inte är ditt fel inte heller alltid sofie det beror ofta på mig... jag är ledsen.. att jag inte kan va den människan du vill och önskar att jag ska va, i bland önskar jag nog också att jag va den personen.. men i bland så känns det verkligen som om jag inte har någon, ingen vill lyssna på mig..



jag ösnkar allt va så som du ville att det skulle va, att du verkligen tyckte jag va den som du verkligen gillade att umgås med.. den personen som du alltid hade kul med.. så känner jag för dig.. men vilket jag inte är..? för dig



Men du ska veta att jag älskar dig.. du är det bästa jag har, den bästaste vän jag har och någonsin har haft du är allt för mig du är den jag alltid pratar om med mina vänner, du är den som jag är så himla stolt över att ha som syster jag har aldrig skämts för dig tvärt om jag har alltid haft dig som en förebild alltid vellat bli som min syster när jag blir stor.. den underbar snälla personen den coola stilen med det glada humöret som får alla glada (du får alltid mig på glatt humör även om jag inte vill visa det när jag är så där tjurig så skrattar jag alltid inombord) du är hellt enkelt för underbar och hellt fantastisk



jag vet att du bara tror att jag bara säger detta men snälla tro mig det är så jag känner du är verkligen denna person för mig troligen den viktigaste i mitt liv utan dig vad skulle jag då va.. ? antaglingen inte någon..



glöm aldrig det du är älskad och du är såå mycket mer än vad du får höra från andra! glöm aldrig det och jag vet att du kommer lyckas någon dag med allt som du vill och önskar.. du är ju bäst..<3



Från mig till dig du är mitt allt !



du är det bästa jag har Nettan<3



jag älskar dig..




jonna
PUBLICERAT: 2009-10-20, 00:30:30 | URL: http://domii.blogg.se/

1245155743157711182.jpg" rel="nofollow">http://domii.blogg.se/images/2009/467111245155743157711182.jpg



jag saknar allt.. man önskar man kunde få tillbaks !


jonna
PUBLICERAT: 2009-10-24, 20:20:11 | URL: http://domii.blogg.se/

okej..

jah jag vet att du vill det, och om jag kunde skulle jag göra så jag skulle göra allt du ville men tyvärr jag kan inte jag är inte supermannen.. jag önskar men önska räcker aldrig.. det är bara drömar drömar som flyger bort bort med vinden bort med livet vart tar allting vägen.. förlåt.. för att jag inte är den du vill att jag ska va



men för mig är du den bästa <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: