2009-11-09
 19:54:40

have you ever seen these eyes.

jag har svårt för att hålla mig uppdaterad. Vad finns att berätta av mitt tråkiga liv ?
Vissa dagar är väl bättre än andra, och idag är en såndär dag som man bara känner sig allmänt seg och nere.
Bristen på bilder gör en hel del oxå, för vem vill ta kort på sig själv när man ser ut som stryk. - det har blivit min vardag, att se skit ut!
och omgivningen är alltid den samma. inget förändras.

När jag va liten visste jag vem jag ville bli.
jag såg filmer och visste att så vill jag vara, jag vill vara som hon/han.
Jag ville vara den snällaste och bästa människan för alla, men när lyckades jag. Jag kämpar än, och trots att jag försöker varje dag, med olika saker så lyckas jag aldrig med det jag vill.
Tänk om jag hadde någon som kunde lyssna och få mig att känna mig speciell.


mig, och en av mina gitarrer.

Ann-Christine är en av de människor som har fått mig känna mig speciell. 
Ni vet när man är i ett rum, man kanske är ny i en klass, man kanske ska till skolsyster på rutinbesök, man kanske är på konsert, man kanske skavara prao någon stans, what ever it is, så har ni väl tänk tanken att känna att läraren just bryr sig om dig, att någon tycker att du är en fin människa just för den du är.. jag har alltid varit den som är utanför kan jag känna, och jag har alltid letat efter den där som tycker precis jag är en bra människa för de goda tankar jag har, för hur trevligt jag tänker att jag ska vara, för hur omtänksam jag försöker att vara. Ler mot folket som möter mig, håller upp dörren till de som går bakom, tar upp din penna om du tappat den, erbjuder den enda sitplats, helt enkelt försöker vara en bra människa. och den enda människa i hela mitt liv som lagt märke till vem jag är, är Ann-Christine, hon såg mig för vem jag va, hon gav mig tiden, hon lyssnade. Du fick min tanke uppfylld, för det va den känslan som saknades.

jag försöker bara vara en bra människa, en pålitlig och ärlig vän/flickvän.
Jag försöker bara göra det bästa.

Du fick mig oxå känna mig speciell älskling<3


jonna
PUBLICERAT: 2009-11-10, 10:30:24 | URL: http://domii.blogg.se/

okej.. det var inte så bra ! hoppas du förstår att jag ser dig för den du är men vi alla kan ha dåliga dagar och då vill ingen va glad? hoppas du mår bättre snart ? då.. du är en bra människa den snällaste jag känner faktist ! du är den du är och den personen hoppas jag föralltid att du är oavsätt hur du ser utt så kommer du alltid va min syster och du kommer alltid va den personen för mig ! även om du inte alls gillar mig.. och du tycker jag är dum och taskig.. förlåt.. men jag vet inte hur jag ska va.. jag vill va så som jag va förut då vi alla hade så kul så vill jag va nu med men jag vet inte hur jag ska va den personen jag kommer inte håg.. hur jag va och vi alla förendras vad ska jag göra åt det.. :( jag vill inte se dig ledsen aldrig du är min syster du betyder mest för mig ! om du bode här hemma skulle du få spela hur mycket musik/gitarr som hellts jag tycker om det ! hemma hos er så känns det bara som att sofie sätter sig vid datan och blir almänt arg när du spelar i bland så vill jag bara att du ska va här utan sofie och att du ska bo här ! föra julen va én av dom bästa jularna för mig för du va du hemma en längre tid och även om vi bråkade så kändes det som om vi va alla i gen ! allaihoppa nu är jag själv här ! utan min syster..



jag älskar dig Nettan ! du är alltid den bästa personen för mig ! ALLTID !



förlåt att jag är så taskig och dum jag menar det verkligen förlåt !


Sofie
PUBLICERAT: 2009-11-10, 17:17:49 | URL: http://skis.blogg.se/

Jag vill inte förstöra ditt liv älskling, och det känns som jag gjort det. Förlåt att jag inte längre är något av det du ville att jag skulle vara.



Jag älskar den person du är, jag älskar ditt sätt att tänka och leva på. För det gör dig unik!

du är den mest unika människan här på jorden, och det gör allt så svårt. Jag kan aldrig mäta mig i din glans, För du är så mycket bättre än mig än någon.



Allt jag gör är bara mesiga försök långt bort från ovan. Jag är inte alls så bra som du. Förlåt älskling för allt jag någonsin gjort mot dig som fått dig ledsen, mått dåligt gjort dig arg m.m Jag har aldrig med avsikt velat göra dig ledsen eller sårad. Jag har bara svårt för att vara arg på mig själv. Då kommer det något ivägen och jag låter ilskan gå ut på det istället. förlåt älskling.



Du är och förblir den vackraste underbaraste människan på denna planet. Jag älskar dig!


jonna
PUBLICERAT: 2009-11-13, 18:39:37 | URL: http://domii.blogg.se/

Mm jag ska försöka ! jag vet att det är så men vi får hellt enkelt försöka mer ! och du kommer álltid va min syseter du med! <3



men det känns som om du inte gillar mig längre jag tror faktist att du hatar mig ? förlåt



denna gång vet jag inte vad jag har gjort ?


Alicia
PUBLICERAT: 2009-11-14, 14:25:55 | URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Fett cool header du har! Vem har gjort den?


Sofie
PUBLICERAT: 2009-11-23, 08:09:33 | URL: http://skis.blogg.se/

åh jag älskar dig vackerhet, önskar det var jullov. Orkar inte med varken praktik eller skola nu på ett tag. Jag vill ha hundvalp :'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: