2009-11-01
 20:31:23

Gustavsvik!

Packat och klart! en riktigt lyckad dag kan man säga. :D




Vaknade vid halv 6 i morse och skulle äta frukost och bre lite mackor, sedan
packade vi ihop för vår resa mot Gustavsvik badet i Örebro.
Pappa skulle hyra en bil vid 8 och strax därefter så åkte vi.






Väskan vi packade i.

Pappa skulle hyra en bil vid 8 så Älsklingen och jag begav oss bort mot mamma och pappa vid ca.07.05 och strax därefter så åkte vi.



Påvägen till mamma & pappa. 

Dagen vart riktigt rolig enligt mig iaf, jag gillade känslan av att finnas runt folket jag älskar.
Mamma, Pappa, Älsklingen, Jesper, Jonna & Jonny.

Blev en del smällar och sånt men jag skulle inte tacka nej för en gång till ^^


Bilder från Gustavsvik.

 
Bandet Från Badet.               Forsen på Gustavsvik.


Nu är man tillbaka hemma efter att ätit lite oxå. Tvätten ska hämtas om ca. 1 timma och vi har sett riversides veckoavsnitt och imorgon ska man upp tidigt för att gå till skolan. -.-

Men nu ska Nettan ner till tvätten och sen ta och sätta mig lite vid TV:n med älsk.<3 ^^

God Natt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: