2009-06-25
 06:58:17

solbänna blandat med målarjobb.

Var så utslagen att jag somnade i soffan igårkväll.
Har precis ätit dagens frukost och smörjt in mig delvis med solkräm..
Känns som om vi haft lite sommar trots allt. Nu när man fått lite färg på sig. ^^
Snart bär det av mot jobbet och idag förljer älskling med och håller mig sällskap, trevligt trevligt.


Elliey plutt úte på balkongen.

Tycker så synd om Elliey plutt som måste ha en tratt på sig i princip dygnet runt..
Förhoppningsvis slipper hon den imorgon, för då bär det av mot veterinären för att ta bort stygnen. :)
_________
Hopp, då var man hemma igen.. Idag svider allt rejält på kroppen.. Borde nog hålla mig borta från solen ett tag nu.
Senare blir det tacos för snart bär det av mot affären..
Kvällen förövrigt ägnas åt min älskling och en film vi ska se.. Senare blir det kanske en del data oxå.
ha det bra :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: