2009-06-24
 08:07:29

En dag av jobb.

Hopp, så bär det av mot sommarjobb i hopp om att få in lite extra.
jag känner mig ganska pepp nu så här på morgonkvisten. :)
Det är värdens finaste väder ever, och det gör mig jävligt glad i allmenhet.
man kan juh hoppas på lite solbränna oxå ;D


Blir en bild på systersonen Daniel :)

Det närmar sig mot kväll och nu är jobbet över.. Eller det va det för flera timmar sen.
Där imellan har det blivit en hel eftermiddag med världens underbaraste älskling och Daniel, min systerson :)
Förövrigt känner jag bara för att hoppa i ett iskallt bad..
Jag nämnde tidigare att jag hoppades på LITE solbränna, istället blev jag knallröd, är öm i hela kroppen så det blir nog att gå och lägga sig tidigt idag, och eftersom det är ännu en jobbdag imorgon så är det väl det enda rätta. ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: