2009-07-06
 16:21:09

tillbaka till ruta två!

ja ha, så var man tillbaka från stugan med en hel del godis och gott :)  Tackar för allt.
Förövrigt så blev det inget badande som jag hade hoppats på. Men trevligt var det.
Jag måste nog bara säga att jag älskar att åka tills ställen, speciellt nya ställen..
Det är trevligt att upptäcka nya saker. Speciellt när man har trevligt folk med sig. ^^ 
Ja ni, resten av dagen får väl nog gå åt till mat och sen blir det kanske lite film. tills ikväll då vi kanske följer med älsks mamma och hämtar Ämli i frödinge på sommarjobbet. :)
Stackars Ämli som jobbar :/ Fast ok, så synd är det väl inte när hon får massa pengar sen.
Hoppas bara på att det blir jobb för min del snart oxå..
och det fina vädret tycker jag kan komma tillbaka. Just nu åskar det bara och det känns inte världens bästa.
Man blir mer uppåt när det är sol och fint..
ne, nu tänkte jag försöka mig på att spela lite the sims 3 kanske?


J A G D E S I G N A R D I N B L O G G
PUBLICERAT: 2009-07-06, 16:21:43 | URL: http://designbyjessica.blogg.se/

mat och massa slapp här :P


J A G D E S I G N A R D I N B L O G G
PUBLICERAT: 2009-07-06, 19:05:46 | URL: http://designbyjessica.blogg.se/

ja det kan jag lova att det är



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: