2009-07-04
 19:39:34

The sims 3, Mat & Efterrätt.

Dagen har blivit en dag av oändligt datorsittande.
Har varit ute med Aslan ett par gånger så jag har iaf rört mig lite. ^^
Det har blivit en hel del The sims 3. Efter det blev det hamburgare och pommes och så snart som alla ätit upp så var det snart dags att gå ut med Aslan. Påvägen ringde jag pappa och mamma som jag nu gjort alla dagar jag spenderat här i Hultsfred. Känner mig som en liten mamma/ pappa-gris. Men jag ringer nog mest för att fråga om det finns jobb och sånt när jag kommer hem. Annars gillar jag att gå ut med Aslan själv. Det känns skönt att tänka av sig att få gå ut med en hund.. Jag måste bara säga att jag älskar djur.. Jag önskar att jag hade en hund, som jag fick ta hand om, uppfostra, träna m.m. Det är nog något jag verkligen vill ha :/ Saknar Angel och alla valpar som man en gång hade vid sidan.

   
Äldre valpar          Angel                            Nyfödda valpar


J A G D E S I G N A R D I N B L O G G
PUBLICERAT: 2009-07-04, 20:28:02 | URL: http://designbyjessica.blogg.se/

30 grader på balkongen..hemskt varmt har de varit idag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: