2009-07-09
 13:16:25

Regn och sökande efter superlim.

Godmorgon allihoppa. Känner mig opepp på allt bara för att en bit av datorn har gått bort och jag behöver superlim för att få tillbaka den.. -.- Och jag har inget superlim tillgängligt. SEEGT!
åt frukost vid halv 11.
 Jävligt sent blev allt idag. Vaknade juh vid ca halv 10 eller något.
Fan måste skärpa till oss lite, snart börjar skolan och då ska man upp vid halv 5 - 5 varje morgon? :O
Denna dag blir nog mest en seg dag, det är tråkigt väder och alla kläder man hade med sig hänger på tork ute på balkongen och de som hängde längst ut är fortfarande blöta då det regnar -.-
Vill bara ha kväll så att vi kan vakna upp imorgon och se en bra dag.
Men jag fortsätter försöka vara glad för jag vet att inget blir bättre av att vara arg och ledsen, det smittar bara av sig och då blir alla på samma humör tillslut.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: