2009-07-11
 00:16:46

Och så var en bra dag över.. snälla bli lycklig!

Tiden går ganska fort nu såhär i slutet av en händelse.
Känns som om livet bara passerar förbi och vi gör inget åt det.
Sofie ligger och sover och jag sitter här och skriver dagen enda inlägg. Har inte blivit så mycket dator idag. För vi har handlat, hämtat Felisia vid tågstationen, handlat igen, ätit, spelat gitarr och så har det blivit filmkväll och lite gott. ^^
Känner att det blivit ganska mycket sånt nu så när man kommer hem blir det skärpning.

Allt känns ganksa segt just nu. Jag vill ha solen tillbaka det gör en mer glad, och mer allmänt pepp på allt.
På måndag när man kommit hem ordentligt så blir det nog att jobba lite. :) trevligt trevligt. Dessvärre känns det taskigt att älsk får vara ensam hela dagarna.
Jag längtar lite hem, men ändå inte. känns som om man kommer hem till det gamla vanliga då. men ändå att man känner sig hemma igen.
Jag vill vill bara att du ska bli lycklig med mig som du va förr. <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: