2009-07-07
 20:13:15

Michael Jackson



R.I.P Michael Jackson

Det är minneslund i Los Angeles idag, sänds även på TV4 nu.

Tyck vad ni vill, och jag tycker vad jag vill!

Har varit en film om Michael Jackson idag oxå på TV4.
Det är sorgligt att se hur ens liv spelas upp och nu är han inte i liv mer.
Man kunde juh hoppats på att han fejkat döden och att han fortfarande fanns.
Ser man alla dessa dokumentärer om Michael så vet man med sig själv att han aldrig va den där som all media påstår.
Jag själv tror han var godhjärtad, och tycker otroligt mycket om barn, då han själv aldrig fick vara barn riktigt.
Och för det anklagas han för att vara pedofil. Är inte det lite fel?
En människa kan inte vara perfekt och det vet vi allt, och speciellt inte då barndommen var svår med en pappa som <michaels och en sådan tidig karriär.

Jag har aldrig varit så invollverad i allt prat om Michael Jackson, men jag antar att när det verkligen händer det hemska så öppnar man ögonen och ser vad man missat.
Det är synd att man missat allt detta när det verkligen fanns.
Jag känner honom inte, jag har aldrig varit på någon konsert och jag har bara hört få låtar av honom men ändå sätter sig allt rätt hårt.
vill bara säga att han ska ha all ära att vi fick höra hans musik och se hans otroligt skickliga dans.
Peace!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-07-08, 13:00:55 | URL: http://mjackson.blogg.se/

R.I.P :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: