2009-07-11
 11:44:03

Lördag, en dag utan planering.

Vaknade, blev frukost nästan direkt..
Sedan blev det att klä på sig och fixa ordning i rummet lite. Ska juh hem imorgon så det är bäst att man har allt redo och på plats.
Förövrigt så sitter jag här och försöker spela gitarr samtidigt som Sofie sitter och lyssnar på musik.
Det fungerar inte så bra måste jag erkänna..
Jag tror jag ska hoppa över och spela mer gitarr nu tills skolan börjar..

Ja och så ser man hur det gick med hela dagarna som skulle bli umgänge.. Nu sitter man här på rummet och tråkar.
Det är inte precis det här man vill om dagarna, men man ska väl inte klaga..
Just nu känns det som söndag, varför vet jag inte. men allt känns så segt.
Jag vill ut, ut och gå.. Men ingen vill med, och går man själv så tror bara folk man är arg. -.-


EmmaEriica
PUBLICERAT: 2009-07-11, 17:57:34 | URL: http://emmaeriica.blogg.se/

hejhej!

Jag ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare. Vi håller på och renoverar om i huset så internetet är urkopplad och jag hjälper till. Jag ska försöka svara snabbare men kan inte lova nånting. Hoppas du vill fortsätta läsa min blogg.



Kramar

EmmaE.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: