2009-07-20
 23:10:46

jobbigt med långa timmar av datorsittande..

Dagen har varit sisådär..
Allt känns bättre.. men jag vet inte om det är så äkta.
har jobbat idag. och det blir nog jobb resten av veckan oxå eftersom allt strular sig på jobbet.
Men man får juh lite extra på kupen ;)
Datorn har andvänts en hel del idag.. Har typ bara suttit här hela dagen efter att man kom hem från jobbet. Ne usch vad lat jag känner mig nu..
Aja, funderar på att börja säga godnatt till datorn. Det är juh en ny dag imorgon.
Och så vill jag ha ( så mycket) tid med älskling som jag kan oxå! <3

har fixat lite ehär på bloggen idag oxå. ingen vidare bra förändring. -.- Fick det inte som jag ville för som sagt jag är juh inte världens bästa bloggfixare. tyvärr. :/
ne, nu ska jag ta och avsluta. ha det fint och sov gott :)


Caroline Andersson
PUBLICERAT: 2009-07-21, 07:34:49 | URL: http://lovelyc.blogg.se/

:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: