2009-07-02
 16:28:50

Framme & varm!


VARAMON. ( jag känner verkligen hur mycket jag bara vill bada. )

Jaha, så är man framme i Hultfsred...
Älsks mamma bjöd på pizza när vi kom hem, sedan skulle hon snart åka och då hede vi bestämt oss för att städa i ordning lite och diska.. så det va vad som hände..
Efter det så skulle vi rensa ogräs och klippa gräset men inget blev av, klipparen fungerade inte? ><  Och sen är det så dövarmt ute..
Just nu sitter jag i rummet där elliey är och bloggar och kollar runt lite på andras bloggar.. alltid trevligt.
Ser oxå lite på dokumentär om  Michel Jakson. Tycker det känns tråkigt att det är över för honom. enligt min tro så var han en väldigt fin människa..

Förövrigt i kväll blir det en dusch och sedan måste vi rasta Aslan ( älsks, mammas hund ).
Kanske blir en film eller så.. det får man se hur det blir med det..
Ne nu tänkte jag lägga ifrån mig min kokheta dator och svalka mig lite..
Ha det fint! :)


Linda - det handlar om helheten!
PUBLICERAT: 2009-07-02, 19:07:56 | URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

åh, följer du mig? super skojsigt, jag följer dig med! la precis till dig! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: