2009-07-21
 18:50:01

bloggen får vara klar..



Jobb, duscha, äta och så datorn.
Det är nog vad min dag har gått ut på..
Funderar på att spela lite gitarr nu. :)  är juh alltid kul och lära sig lite nya låtar och sådär..
Förövrigt hoppas jag på en liten film eller så ikväll.
För imorgon blir det juh jobb igen..
och jag får nog räkna med jobb litet tag framöver, då det hade blvit något helt fel med material så vi måste göra om allt :/
men men, bättre att får ta lång tid och att det bra och fint än att man slarvar och får göra om allt efter några år för att allt har gjorts fel..
På torsdag, fredag, lördag & söndag blir man juh ledig för dom vi jobbar hos skulle iväg :)  Och på måndag ska jag på ärende hos sjukhuset.. så det blir väl lite halvdant nu några dagar.

blir inte mycket till att skriva nu på bloggen. men sen när jobbet är färdigt och man har lite mer tid så ska jag sätta mig och skriva rejält :D
ha det fint!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: