2009-07-05
 12:04:24

Big girls don't cry.

Vaknade vid 9 och då blev det frukost för Alsan & Elliey. Efter det blev det frukost för Ämli, mig & älskling.
Snart blev det att klä på sig för senare bär det av mot älsks mammas stuga.. :)
Annars har jag bara varit ute en prommenad med Aslan sen har det blivit lite glass och gott.
Känner att jag äter väldigt mycket nu för tiden. mend et blir det väl ändring på när man kommer hem igen.
Kanske inte blir någon festival heller.. Känns så tråkigt att gå själva. och så det där jobbandet efter och före och under festivalen.. aja, det får vi väl se hur det blir med det.
Ne nu ska jag nog sätta mig och spela lite The sims 3 :)


J A G D E S I G N A R D I N B L O G G
PUBLICERAT: 2009-07-05, 13:08:39 | URL: http://designbyjessica.blogg.se/

då håller jag tummarna på att det blir fint :P ska ni göra ikväll då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: