2009-12-27
 13:01:11

tänk om ord kunde betyda mer?

Som om jag trodde det skulle bli bra det här ?

Dagen ska väl bli ganska slö.. Kankse spelar några spel? Sitter här och tråkar.
Förövrigt blir det väl mat senare, kanske en tripp till någon mataffär.

Om du bara visste hur jag kände, tänk om du kunde läsa mina tankar, då hade du kanske varit säker?
Varför ens ödsla tid på någon man inte litar på? Tycker du ska ta och fundera på om det verkligen är mig du vill ha? För om du inte är lycklig, så har jag misslyckats och då är jag inte värd någon som du.
Du säger att jag förändrats och gjort allt åt helvete, så jag antar att jag bara har mig själv att skylla..
Jag vet att du tycker att jag bara är patetisk, elak och helt störd i huvud. Du tycker jag ljuger och den jag är nu bryr du dig inte ett skit om..

Tänk om du kunde se vem jag fösöker vara bakom allt ?
Tänk om du kunde försöka så som jag vill fösöka?
Tänk om du kunde sluta bli arg på mig för minsta lilla?
Tänk om bara allt kunde avra bra?

Hoppas andra har en bättre dag än min vecka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: