2009-12-23
 05:08:25

skriva, vadå?

ja, det känns juh skönt att det snart är jul.. ^^
själv fick man juh öppna paketer igår, vilket var riktigt trevligt.. Och jag vill bara säga tack för alla otroligt fina paketer, och tack för alla grattis. :)

Hoppas  förövrigt att eran jul blir super.. Och nu ska jag, i af nästan, lova att jag ska skriva någonting varje dag under julen.. För Ämlis och Älsklingens skull och jag hoppas ni två får en superduperbästastjul! :D

kramar


Sofie
PUBLICERAT: 2009-12-23, 13:44:44 | URL: http://skis.blogg.se/

tack sötis, jag älskar dig

Vad har du gjort hela dagen?

Själv kom vi nyss hem från vimmerby.

:) haha det kändes värsta b:igt!

Men men.

Nu väntar vi bara på att klockan ska bli 5 då ska vi hem till pappa.

är hos mamma.



Kyssar älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: