2009-12-28
 17:56:46

är det snön som smälter eller jag som ser fel.

Dagen har gått åt till att gå på stan. Och så får vi inte glömma att jag fick träffa systersonen, dom va juh och hälsade på en snabbis. :) Stackarn, han ville juh inte hem sen, men vem vill vara själv hemma med ett par tråkiga föräldrar när man kan vara med barn och leka och ha kul? 

Förövrigt har jag väl suttit här vid datorn och segat. Kollat Smallville, vilket är mitt nöje när det inte finns något annat att pyssla med. Juste! Får juh inte glömma att vi var förbi hemma i lägenheten och spelade lite supermario och hämtade kvitto på micen jag fick i julklapp :D  Sedan blev det handla och raka vägen hem :)

Fick oxå reda på att jag fått lite jobb under lovet, vilket känns lite lockande då jag behöver pengar. ^^
Känns redigt skönt, så morgondagen kommer spenderas på jobb. 

Ne nu ska jag väl ta och kolla färdigt på Smallville säsong 6 episod ..... (minns inte redigt vilken episod, men den hette "Promise") 

Ha en fin kväll ^^  kramar

Saknar dig honey <3


Sofie
PUBLICERAT: 2009-12-28, 17:58:40 | URL: http://skis.blogg.se/

Jadu jag lär åka hem på onsdag skulle jag tro. Eller för på torsdag är det ju nyår..

Kyssar på min vackerhet <3


Sofie
PUBLICERAT: 2009-12-28, 18:15:41 | URL: http://skis.blogg.se/

jodå, den har varit helt okej.

Jag är bara lite usel på att köpa saker till just mig för mina pengar :/


Sofie
PUBLICERAT: 2009-12-29, 01:43:30 | URL: http://skis.blogg.se/

jag har as tråkigt, hoppas du har det roligare. fast jag antar att du sover, jag själv vaknade förut och nu kan jag inte sova. det suger, plua att jag är ledsen. jag skulle egentligen följa med mamma till västervik idag men nu ska hon tydligen inte lämna in bilen där så jag kommer ha as tråkigt här hemma istället. jag hade verkligen sett framemot att få åka dit. :'( allt suger!!

du vaknar ju inte ens av smset.. och jag har as tråkigt :(:(:((:( FAAAAAN



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: